רופאים ומרפאות פרטיות צריכים לקוחות חדשות.
אפשר לפרסם אותם בערוצי שיווק מסורתיים כמו עיתונים, שלטי חוצות, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה.
אפשר גם לפרסם אותם באינטרנט בכמה ערוצים.
הדבר הכי בסיסי הוא הקמת אתר תדמית שבו יהיו כל הנתונים של הרופא או המרפאה.
האתר צריך להיות נעים לקריאה ועם מידע על הפעילות הרופא והמרפאה.
המידע יכלול:
- כל השירותים שהמרפאה מציעה
- פרטי הרופא או כל הרופאים במרפאה. בפרטים יהיה המידע על איפה הייתה ההתמחות ומה הניסיון המקצועי
- תמונות של המרפאה מבפנים ומבחוץ. גם סרטונים יעזרו
- דרכי יצירת הקשר עם המרפאה
- דרכי הגעה למרפאה
- הופעות בתקשורת של הרופאים במרפאה
- שאלות ותשובות על בעיות נפוצות
- מאמרים מקוריים לקהל הרחב על בעיות נפוצות שמטופלות במרפאה
הקמת כרטיס גוגל העסק שלי google – my business
כרטיס כזה הוא חיוני למרפאה ולרופא
במקרים רבים הוא עולה בחיפוש מקומי ולפעמים גם באזור רחב.
הוא גם נותן מידע ואפשר ממנו להתקשר או לנווט למרפאה.
בכרטיס יהיו תמונות פנים וחוץ של המקום, כתובת ודרכי גישה, דרכי התקשרות וגם אפשר להעלות בו עדכונים ופוסטים
עם קישור למקומות באתר ועם תמונות וסרטונים.
בנוסף יהיו בו גם כל השירותים של העסק.